2020. december 3., csütörtök

Megjött az új bankkártya

 20201203 csütörtök

Éjjel 1-kor is felébredtem, de azután hamarosan sikerült folytatnom az alvást egészen reggel 1/2 9-ig. 

Áron bejelentette, hogy megy a barátnőjéhez és majd csak késő délután tér haza.

Akkor magamhoz vettem némi eggelit (felkockázott angol szalonna, hagyma, ráütve egy tojás és utána tejeskávé).

Szerettem volna kimosni néhány fehérneműt, de a mosógép (nem tudni mióta) tele volt. Mindent szépen kiteregettem és elindítottam egy mosást..

Ugyanezt el kellett végeznem a mosogatógéppel is, azzal a különbséggel, hogy a kirámolt tiszta edényeket nem kiteregetni, csak a helyükre kellett rakni.

A postaládám tele volt érkezett levelekkel és végre köztük volt az új Budapest Bank Mastercard bankkártyám is. Feljövet rögtön aktiváltattam.

Hat óra előtt megjött Áron és büszkén mutatta a sálat, amit a barátnője neki kötött a születésnapjára. Ebből éreztem, hogy ez már komoly.

Még záróra előtt bejutottam a  CBA-ba. Csak egy kis üveg Erős Pistát és egy nagy üveg sört vettem a (mindeközben felavattam az új bankkártyát.)

 Az előre elkészített (angol szalonna, vöröshagyma, lecsókolbász) süleményre rádobtam az üveges kész lecsót és összeforraltam. Áron nem kért belőle, mert ő a barátnőjével már vacsorázott, viszont Emőke lányomnak vittem át egy tányérral. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése