2020. december 19., szombat

Este halászlé

 20201219 szombat

Normál időben kezdődik a nap. Áronnal több témában is viták alakulnak ki, de visszafogom magam, mert tudom, hogy hamarosan menekülök.

Egy darabig még küzdök a hűtőszekrényt javító céggel, azután átadom a harci terepet Áronnak.

Lemegyek a CBA-ba és a halas bódéban veszek három szelet pontyot. Áron nem kér belőle, vigyem magammal Dömsödre.

Az induláskor Emőke lányom egy disznósajtos szendvicset csomagolt az útra.  Nagy Emő viszont rossz hírt közölt, tegnap meghalt régi barátom, Babai Éva új férje,  Surányi Péter.

A szendvicset a Kelenföldi Vasútállomáson egy hosszú kávéval fogyasztottam el.

M4-es metró, 1-es  villamos és a Volánbusz a Kossuth Lajos u. 136-nál tesz le. A Mizseinél vettem tejet, kenyeret, debrecenit, tojást, krumplit, vöröshagymát és csípős paprikát. Már csa a Dabi étteremnél álltam meg.  Ott kaptam félkész halászlét, a ponty szeleteket még otthon két percre össze kell főzni a fagyasztott lével. Vettem egy nagy adag sütnivaló disznótorost (véreshurka, májashurka, kolbász) és koccintottunk karácsonyra.

Eljutva a bázisra, ahol jó meleg volt, elrámoltam mindent a mélyhűtőbe és elkezdtem az összefőzést. A halászlébe tettem még egy kis csípősséget és spagettit. Nagyon finom lett.

Amikor éjfél után felébredtem, a maradék halászlé két dobozba és a mélyhűtőbe került.








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése