2020. december 30., szerda

Útban hazafelé

 20201230 szerda

11-kor ébredtem. Reggelire sült májas hurka csípős paprikával, kenyérrel, utána tejeskávé.

12:04-re értem a buszmegállóhoz. ami azt jelentii, hogy egy 3/4 óra múlva jön csak a Népliget felé menő busz.

Már majdnem délután 4 óra lette, mire Gazdagrétre értem. A vártnál sokkal nagyobb rendetlenség fogadott. Nagyon elszomorít, hogy Áront ennyire nem zavarja, hogy ilyen körülmények között éli a mindennapjait és a rendcsináláshoz már hozzá sem kezd, mert az neki több napig tartana. Emőke azt mondja, hogy ő ezt már kommentálni sem tudja és teljesen érthető módon nincs kedve ezzel eltölteni egy egész napot, mert látja, hogy Áron egy óra alatt vissza tudná állítani ezt a disznóólat a lakásban.

Katika ideadta a halászlét. amit nekünk tett félre. Csak egyedül ettem belőle, Áron nem kért, ő majd hozat valamit vacsorára a Netpincérrel.

Hatkor elindultam a Jözsóval találkozni a Keleti pu.-nál.  Zsuzsi egy csomó kaját küldött vele. Működő hűtőszekrényünk nem lévén, mindent kitettem az erkélyre.

Megküldtem Jozsónak az első podcast-ot. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése