2020. december 6., vasárnap

Hírek

 20201206 vasárnap

Úgy látszik, túl hosszúra nyúlt a tegnap este, mert ma 1/2 11-ig aludtam. és még utána is két óra lustálkodást engedtem magamnak.

Béla barátomtól tanultam, hogy nem hagyom felbosszantami magamat a hírektől, leszarom. A politikusok köpködjenek egymásra, rágják meg egymás lelkét, nem érdekel.

Online befizettem a két Telenor számlát.

Dél fele már győzött az éhség és kimentem reggelit készíteni. (sült kolbász, mustár, őjhagyma, csípős paprika. A tejnek az állaga már akkor gyanús volt, amikor a bögrébe kitöltöttem, abból aludttej lesz.Áron a neki készített részt hagyta kihűlni. Néha franciáol, néha angolul beszéltel, de a felirat mindig angolul volt.  Nekem mind a kettő jól jött.

Vacsorára még tartott a sült csirkecombokból, amiből Áron azért nem kért, mert a reggeli sültkolbászt vitte be a szobájába.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése