2020. december 5., szombat

Füstérzékelő

 20201205 szombat

8:05 Az első gondolatom, hogy Dömsödön már biztosan éled a piac, miközben én a semmittevéssel ébredek.

Elővettem a szorgalmasabb énemet és elvégeztem egy nagy adag francia Duolingót.

Emőke lányom hozta paradicsomleves nagyon finom volt. Azt is beharangozta, hogy  karácsonyi ajándéka egy füstrérzékelő lesz. Nyilván Áron bemószerolt nála, hogy tegnap úgy konyháztam, hogy a füst még az ő szobájában is érződött.

Áron este meglengette, hogy holnap kihív egy sakkpartira, de készüljek, mert az emlékezete szerint a legutóbbi három partit ő nyerte.

Utána még nagyon sokáig lógtam a neten, miközben időnként kimentem a konyhába, hogy egy szelet kenyeret feldarabolva kitörölgessem a tegnapi sültcsirke szaftját a jénaiból és utána mindig egy korty fehér bor.. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése