2020. december 11., péntek

Olajrágás megint

 20201211 péntek

8 órakor kezdődik a reggel. Francia Duoligóval kezdtem, de valamiért túl soknak találta a mai XP pontszámot és közölte, hogy kiürült az XP zsák. 

Próbáljon ki egy másik készséget! 0 XP. Fogalmam sincs, hogy ilyenkor mit kell tenni.

Telefohívást kaptam a hűtőgép szerviztől, hogy hétfőn 12 és 2 óra között jönnek ki megvizsgálni a hibás hűtőszekrényt.

A postáról is hívtak, hogy ajánlott küldeményem érkezett, de nem kézbesítik ki, menjek be érte. Ki érti ezt. Megállt az élet?

A konyhát rendbetettem. Mariska (a mosogatógép) tiszta erőből megy.

Délután 4-kor elkezdődk a 20 perces olajrágás. Nem is tudom, hogy miért utálom, de utálom. 

Nagy nehezen letelt a húsz perc. A kókuszolajat kiköptem, fogat mostam és, hogy még az ízének az emlékét is kitöröljem, bekaptam egy kis unicumot.

Átvettem a postán a küldeményemet E 27-es LED lámpák voltak benne. Ideje volt megérkeznie, mert már fogytán volt a készlet. 

Még zárás előtt bejutottam a CBA-ba. Vettem üveges lecsót és belevaló debrecenit, néhány zacskós levest, a mélyhűtőből egy nagy pizzát és egy zacskó törpeharcsát.

A pizzát Áron azonnal betette a sütőbe, de abból se Emőkének, se nekem még kósttoló sem jutott.

Emőke később hozott át töltött paprikát (paprika nélkül)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése