2020. december 1., kedd

Adatmentés

20201201 kedd

Eljött az év utolsó hónapja.

Reggel 9-kor ébredtem. Az első utam a  Budapest Bank Rétköz utcai fiókjához vezetett. Megreklamáltam, hogy a nov. 22.-n elkészült Bankkártya pótlásom mind a mai napig nem érkezett meg. Azzal nyugtattak, hogy az a közeli napokban meg fog érkezni. Hogy addig is tudjak venni ezt-azt, ott helyben felvettem 50.000.- Forint készpénzt. 

Utána átmentem a Kürt Zrt.-hez (Itt vannak ők a Gazdagrét alján, a nagy irodaház IV. emeletén.) Leadtam a nagy (azt hiszem 3 TB-s) külső merevlemezt adatmentésre, meg  egy kisebb (2 TB-s) ADATA céleszközt, azzal, hogy hamarosan küldik az árajánlatot.

Az ajánlat valóban gyorsan megérkezett, de olyan húzós volt, (100.000.- + 27 % ÁFA), hogy azonnal visszamentem az eszközökért, kerestem egy másik megoldást. A 3 TB-s merevlemez kap 5-6 ezerért egy dobozt SATA-s illesztővel, táppal és USB kábellel.

Útközben beugrottam a fodrászatba és rendeltem egy hajmosással egybekötött fűnyírást, hogy ápoltabbnak nézzek ki.

Kivettem a mélyhűtőből a két csirkecombot, hogy amire a vacsorakészítés ideje eljön, addigra felengedjenek.

Még hat óra előtt. (mert elvileg akkor zárnak) a CBA-ban vettem néhány dolgot, (tej, tejföl, kenyér, üveges lecsó. lecsókolbász, banán, paradicsom, paprika, pizzás sütemény).

Az nem volt egyértelmű, hogy ma ki készíti a vacsorát, mindenesetre nekiláttam előkészíteni az összetevőket. Csirkecombok fűszerezése, zöldségek felaprítása.

Mire Áron kijött, sok kritika érte a munkámat, de végül a vacsora elkészült és finom lett. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése