2021. szeptember 13., hétfő

A bölcső

 20210913 hétfő

Hajnali 2-kor álmomban éppen Bartók műveket töltöttem le, amikor arra ébredtem, hogy megszomjaztam. A hideg sörtől teljesen felébredtem és közzétettem a tegnapi blogot.

Az indexen közölt ellenzéki programismertető nem a nagy összefogás eszméjével van töltve. Az ellenzék a nagy szavak mögött gyengébb. mint valaha volt. 

Egyszerűen képtelenek megtalálni a közös platformot. Ebből nem lesz kormányváltás.

Reggel 5-kor még volt annyi odafigyelésem, hogy Áronnak csomagoltam 

egy körözöttes pulykasönkás zsemlét tízóraira, azután visszaaludtam. 

Norcinak sikrült felvennie a kapcsolatot a bölcső általa még követett legutolsó használójával. aki délután fel is hívott és megbeszéltük, hogy Szeptember 21.-én este 6-7 óra tájban fogja elhozni a Gazdagréti tér 1.-be. -

A bölcsőt még egy korábbi após jelöltemtől, Pik Béla bácsitól kaptuk Babai Évával nászajándékba, amikor (1975) megtudta, hogy Pacher Norci készül a világra jönni.  

Azóta sokan, többek között egy bő negyed évszázaddal később Pacher Áron is lakója lehetett a bölcsőnek.

Vacsorára megmelegítettem az Amerikai csirke egy részét. Utána sör.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése