2021. szeptember 29., szerda

III. Pfizer 29

 20210929 szerda

Biztonsági okból két helyről is történt ébresztés. Gabika is hívott és magam is beállítottam egy csörgést.

Azonnal kipattantam az ágyból és a fürdőszoba után úgy itéltem meg, hogy 3/4 9-ig még egy reggelire is bőven van idő.

A megszokott sült kolbász pirítóssal és tejeskávé.

Gondosan összecsomagoltam, mindent elzártam, bezártam és mire Feri a kapu elé gurult én már mentem is feléjük.

Nekem sokat segítettek azzal, hogy a málhámmal elvittek a buszmegállóhoz.

9-kor indult a busz és 11-kor már a BudapestBankban próbáltam intézni a pénzügyeimet. Nem jártam  sikerrel, mert nálam csak a banki ügyintéző volt bénább.

Pontban 14:40-kor, ahogyan elő voltam jegyezve a harmadik védőoltásra, megjelentem a házi orvosi rendelőben. Megkaptam a harmadik adagot (Pfizer) és utána 1/4 óra kötelező pihenés volt az előtérben.   

A vacsorához készülődve vettem néhány dolgot a CBA-ban. Emőke lányom hozott hozzá át főtt kukoricát.

Áron 3/4 6-kor ért haza az egyetemről. 

Nekem fél órán keresztül nem sikerül a CHUWI-t felkapaszkodtatni az Internetre, neki 5 perc alatt sikerült.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése