2021. szeptember 3., péntek

Áron éjszakai bagoly

 20210903 péntek

Nekem nem tetszik, ahogyan Áron kezdi a tanévet. Még éjfélkor kértem, hogy jó lenne kikapcsolni a számítógépet, mert holnap már előadások lesznek. Akkor bevonult a szobájába és onnan folytatódott a chat. Oda már csak hajnali 1/2 4-kor szóltam be, hogy kapcsolja ki a gépet. "Most ne zavarj, majd kikapcsojom."

Tovább nem követtem a történteket, mert végre el tudtam aludni, de ha négykor kikapcsolta és reggel hétkor szeretne felkelni az a három óra alvás még egy felnőttnek is kevés.

Reggel 8 óra után kopogtam be a szobájába, hogy megkérdezzem, hánykor kezdődnek az előadások? Morgott és végül, kapkodva 1/2 10 után hagyta el a terepet. (Mi az, hogy terepet, csatateret.)

A folytatás számomra nem volt érthető. mert 1/2 12-kor azzal jelent meg, hogy majd még vissza kell mennie, de már előre tudtam, hogy hiába kezdem el faggatni, nem fogok tőle több részletet megtudni. 

Délben kettéosztottam a Dömsödi étteremből hozott zödségköretes göngyölt pulykasültet és megmelegítettem. Nagyun finom volt, de Áron nem kért belőle, mert mint mondta, még a szagától is rosszúl van.

Délután átvittem Emőkének a Dömsödön szedett zöld almát kompótnak.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése