2021. szeptember 10., péntek

Jó hírek

 20210910 péntek

Hajnali 4-kor ébredtem. Rendbetettem a tegnapi blogbejegyzést. és megválaszoltam egy levelet. Megnéztem. hogy még a bevásárlás előtt mit lehet enni. Minden finom volt, egyedül az aldttej íze nem volt már az igazi, a tejeskávéhoz meg már nem volt tej itthon. Majd a CBA-ban, elvégre megjött a szeptemberi nyugdíj.

Áron szobájábba csak 12 óra után kopogtattam be. Barátságtalanul közölte, hogy ma sincsenek előadások. Furcsa.

 le is mentem a CBA-ba és a kis hátizsákom megtelt mindenféle jóval.

Újra nekifutottam a Szeptemberi SCA utalásnak.

Közben több telefönt is skerült lebonyolítanom.

 B.Anikó doktornőt megkértem, hogy tegyen fel a felhőbe egy újabb adag Eliquis-re receptet, mert fogytán van. Megteszi és egyben közölte, hogy elég, ha csak 2022 februárjában megyek a következő kontrollra.

A másik hívásomon jó hírek érkeztek. M. Gergely úr (Equilor) elmondta, hogy a Tesla részvényeim jól 

teljesítettek, most lezárja és Szeptember 14.-én realizálhatom.


  



 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése