2021. szeptember 7., kedd

kommentek

 20210907 kedd

Reggel még arra sem ébredtem fel, amikor Áron elindult.

A fürdőszoba után kinéztem a könyhába és a kupin csak annyit enyhítettem, hogy minden piszkos edényt, tányérokat bögréket, evőeszkozoket betettem a mosogatógépbe és elindítottam.

A következő restancia a két Telenor számla elutalása, mert kedvesen fenyegettek, hogy a határidő 1 nap múlva lejár.

Gyakran olvasok olyan szlogen hangulatú kommentekel, hogy "én az Európa állampolgáta szeretnék maradni. Én nnem írok, de ha a kommetek közé rnék, akkor oda azt írnám, hogy én egy olyan ország állampolgára szeretnék lenni, ahol a reggeli hírek Fekete oldala üres. 

Levittem néhány ócskaságot, mert itt ma van a lomtalanítás.

Mire lementem a z orvosi rendelőbe, hogy a Mérei doktornő tanácsát meghallgassam a harmadik oltással kapcsolatban, a  mai rendelési időnek már vége volt.

Néhány dologért elsétáltam a CBA-ba. 

Amikor Áron hazajött, azt ujságolta, hogy ma a  Matrixokról szólt az előadás.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése