2021. szeptember 20., hétfő

Próbafűtés 20

 20210920 hétfő

Hiába ébredtem korán, beteg vagyök. köhögök és taknyos vagyok.. Mindez nem akadályoz abban, hogy sorbavegyem a tervezett programokat.

Néhány falat reggeli után még visszabújok az ágyba és napi kötelességszerűen kicsit foglalkozom a szövegbevitellel.

Kora délután első állomás a Számítástechnikai üzlet. Visszaadom a kölcsönbe kapott tápegységet és átveszem az újat.

Hazafele a kisboltban veszek mézet és kamillateát.Fent a CBA-ban gyömbér.

A Patikában átvettem a felhőben lévő gyógyszereimet, meg néhány javalt szirupot. A kínaiban vettem  amerikai csirkét és csípőw savanyú levest.

Otthon végre ágynak dőltem. 

Este Emőke hozott át. finom bolognait, amikek a felét rögtön meg is ettem. Készítettt még fokhagymás, gyömbéres, mézes teát, amit azóta is kortyolgatok.

Az esti zajokból és a langyos radiátorokból itélve, úgy gondolom, hogy elkezdődött a próbafűtés.

  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése