2021. szeptember 16., csütörtök

zacskós leves 16

 20210916 csütörtök

A 10 óraii reggelit már nem ismétlem, mert ugyanaz volt, mint tegnap, iegnapelőtt, meg minden nap. nem változatos, de finom volt.

Áront 1/2 11-kor kérdeztem, hogy nem kellene elindulnia az egyetemre? Nem, volt a válasz nem volt túl kimerítő, "nem, mert mindent meg tudok nézni online is."

Az elmaradt Telekom számlák befizetésével elbajlódtam egy darabig.

A belföldi hírek a pandémia és a politika oldaláról nézve is lehangolóak. Egyre rosszabbak a koronavírussal kapcsolatos adatok.

Déltájban én is megettem egy sütit és ittam hozzá egy bögre tejet.

Ihttps://yourluckyminer.com/36/dilmue2/#

nem is megyek bele lyenbe, mert nem értem, nem hiszem .és gyáva vagyok.

A vacsora a krmplival és a felkockázott lecsókolbásszal feljavított zacskós leves volt. Talán egy kicsit sósabb lett a kelleténél. A krumplit nem kellett volna megsózni s főzésekot. Mindent egybevetve finom lett. Áron nem kért belőle és különben is bejelentette, hogy megy a barátaihoz és lehet, hogy ott alszik. Hogy kihez és hova az nem rám tartozik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése