2021. szeptember 5., vasárnap

Az erkély lomtalanítása

 20210905 vasárnap

Kora hajnalban ébredtem, de legalább időben publikáltam a tegnapi blogbejegyzést..

A reggeliig még hosszú lustálkodás következett, majd sonkás szendvics csípős paprikával.

10-kor (Bristolban élő legkisebb unokámat, Jankát követve) a mosogatógép ki- és berámolása kétszer egymásután megtörtént..

Utána nekiláttam egy elvégezhetetlen feladatnak, az erkély lomtalanításának. 

Onnan sok minden került a kukába, de voltak hasznos kincsek is. Nagyon lassan haladdok vele.

A hálószobámban is elkezdtem a rendcsinálást, aminek rögtön az elején megjött az első hozadéka, meglett az elveszettnek hitt bankkártyám. Ennek örömére elindítottam a Szeptemberi 1.000.- €uró átutalását az SCA-nak.

Délután 3/4 3-kor a beszűrődő hangokból itélve érzékeltem, hogy Áron felébredt és teljes gőzzel folyik az online társasági élet.

Katikát egyelőre csak az SCA-ba sikerült beszerveznem, pedig jó lenne, ha az Áron szobájába is be tudnám szervezni, hogy vállalja el annak a takarítását is.

Áron este fél tízkor rendelt valami házhoz jövő vacsorát. 10-kor vacsora.

A Don Pepe-től rendelt Carboniare nagyon finom volt, de azért került  4-szer annyiba, mintha én készíthettem volna. mert az enyém nem tartalmazna Áfát, meg nyereséget is.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése