2021. szeptember 21., kedd

Nyitott ablak 21

 20210921 kedd

Reggel csak félálomban hallottam, hogy Áron ébresztőórája szól és elindult az egyetemre.

Úgy ébredtem kb. 9-kor, hogy továbbra is köhögök és a taknyosságom gyötör.

Reggelire megmelegítettem magamnak az amerikai csirke felét.

Nagy Andor hívott telefonon csak azért. hogy figyelmeztessen, ugye nem feledkeztem meg arról, hogy 24.-én Kamarás Lajos évfolyamtalálkozót rendez Mogyoródon. 

A notebook újragyártott 1300 W-os tápeysége hibátlanul működik. 

Áron 11 óra után érkezett haza. Amikor kértem, hogy csukja be a nagyszobában tárva nyitva lévő ablakot, mert fázom. a legrosszabb viszonyban lévő társbérlő hangján válsszolt: "Miért van nyitva a szobám ajtaja?" Szerintem ő is érezhette, hogy a hangnem nem a legmegfelelőbb. mert utána hozott be teát.

A délutáni alvásból az öt órakor hazainduló óvodások csivitelő zaja ébresztett.

Nem örülök annak, hogy hallom, Áron iis köhög. Vagy tőlem kapta el, vagy neki sem tett jót az egész éjjel tárva nyitva hagyott ablak.

Hogy a hiányzó blogbejegyzések reklamációit csökkentsem, mostantól a címmezőbe kerül egy a dátumra utaló szám is.

Este 7-kor Emőke egy újabb adag gyömbéres koktélt hozott át.

Áron még zárás előtt vásárolt a CBA-ban tejet és pizzát. A pizza éjfélkor tálalódott, amitől csak őt féltem, hogy nem fogja kipihenni magát. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése