2021. szeptember 8., szerda

Életbenlét igazolása

 20210908 szerda

8 óra után ébredtem, reggel 1/4 9-kor mentem be Áron szobájába, hogy megtudjam, ma hányra kell beérnie az egyetemre? A válasz: "Az az én dolgom."

Végül olyan későn indult el, hogy nem is értettem, milyen ott az egyetemen a tanrend.

Fürdőszoba, reggeli. Zsebretetten a Lipcséből érkezett "Életbenlét" formanyomtatványt és a válaszboritékot és én is nyakamba vettem a feladatot: Újbudai Önkormányzat  Okmányiroda. A kapott sorszám alapján hamar sorrakerültem.

Kicsit meglepett, hogy a pandémia miatt megváltozott a folyamat. Nem veszik át a hitelesítés feladatát, ha az adatokban nincs változás, csak írjam alá, mai Dátum, tegyem a válaszborítékba és adjam fel. Ha ezt tudom, ide be se jövök. Ajánlott levélként feladtam.

Hazaérve felvettem a kapcsolatot M. doktornővel a harmadik oltással kapcsolatban. Regisztráljak és majd kapok időpontot.

A harmadik oltásra négyszer próbáltam regisztrálni, mind a négyszer közölte a rendszer, hogy: "hibás ellenőrző kód került megadásra, kérjük, próbálja újra." Feladtam.

Este hatkor Áron elindult (nem mondta, hogy hova). Csak annyit közölt, hogy későn, olyan 11 óra fele jön haza. Az apja hadd izguljon. Most éjjel 2 óra van, még nem ért haza.Elérte a célját, idegeskedem miatta.


 



 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése