2021. szeptember 2., csütörtök

Emőkéék látogatása

 20210902 csütörtök

Hajnali 3-kor ébredtem. A büszke apa első dolga, hogy a tegnapi blogbejegyzést közzétéve eldicsekedjen a világnak, hogy Áron fia egyetemi hallgató lett.

Emőke lányom jelezte, hogy nermsokára érkeznek, ezért  igyekeztem legalább a nappaliban kicsit összepakolni az asztalról.

Amikor megjöttek, kicsit kiültünk a stégre. A nap még erősen sütött. Feri is átjott. és együtt gyönyörködtünk a Dunában, de úszásról szó se lehetett, mert ahhoz már a víz hideg. én ott előételnek falatoztam Emőke hozta felkockázott karalábét és sárgadinnyét.

Gabika küldött nekem Ferivel ajándékba egy minuszos szemüveget.

Lassan összepakoltunk, mindent bezártam és elindultunk, de még útbaejtettük a "Holtág" Dabi Éttermet. Ott mindenféle (natúr és rántott) sült harcsát rendeltünk salátákkat, mellé unicum, pinacoláda, meggyszörp és sör. Emőke még elvitelre is csomagoltatott valami finomat.

Már teljesen besötétedett, mire megérkeztünk Gazdagrétre. Áron kedvesen, de nagy rendetlenséggel fogadott.

Vacsorára hideg Dömsödön sült csirkecomb.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése