2021. szeptember 22., szerda

Pizza 22

 20210922 szerda

6-kor ébredtem. 

1/2 10-ig egyfolytában szólt Áron ébresztőórája, de a végén elindult.

Kimentem reggelizni Nagyon finom, VÁLTOZATOS! reggeli készült. (sonkás sajtos melegszendvics újhgymával és bébiparadicsommal, mellé lágytojás és utána tejeskávé.) 

Nem kedvelem a "bezzegelő" szülőket, de azért el kell, hogy mondjam, ("Bezzeg az én időmben" TÖRÖLVE!) akkoriban az egyetemi előadók elvárták, hogy ha vaki a becsengetés után érkezik, az a folyosón várja meg a kicsegetést. Nem is nagyon mertem elkésni, mert mi van, ha közben katalógust tartanak? (Havi három igazolatlan hiányzás, a következő havi ösztöndíj (360.- Ft.) automatikus megvonásával járt. Ez akkoriban (1960)  nagy pénz volt. 

A kezdő mérnöki fizetés egységesen havi bruttó 1.300.- Ft volt és abból jött le a 3 % öregségi-, és aki nem volt katona, annak a 8 % honvédségi adó.

Úgy látom, hogy a blogbejegyzések címsorában való dátumozása, mintha valamelyest csökkentene a kavarodáson. Aki sokmindennel foglalkozik, az növelje a rendszeretetét. Rám fér.

Este hatkor Áron lindult a barátjához sakkozni. Azt mondta, bekapcsolja a sütőt, 10 perc múlva tegyem be a pizzát, de majd rám csörög, a telefonom legyen bekapcsollva.

Tíz perc múlva magamtól is kimentem a konyhába. A sütő nem volt bekapcsolva, Áron pedig nem telefonált.  


 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése