2021. szeptember 17., péntek

Tápegység 17

 20210917 péntek

Hajnali 4-kor ébredtem. Áron még nincs itthon. 

Belenéztem a hírekbe és a leveleimbe, de egyik sem dobott fel.

Reggel 1/4 6-kor Áron hazaért és lepihent. Fogalmam sincs, hogy ebből hogyan lesz reggel 8-kor kezdés az egyetemen. 

Délig kialudta az éjszaka fáradalmait és azóta (most 14 óra van) lóg az Interneten, de én nem szólok érte, hogy ebből az egyetemen előbb utóbb probléma lesz, mert nem szeretném, ha megromlana a kapcsolatunk.

A csatlakozónál szakadt tápegységet levittem a számítástechnikai szaküzletbe. 

Ennek a javításával nem foglalkoznak, de adtak két tápra árajánlatot. 

1.  Gyári eredeti 1.700.- Ft egy év garanciával.

2. Utángyártott 1.400.-Ft  két év garanciával

Bármelyiket kérem, azt előre ki kell fizetni, azonnal megrendelik és hétfőn telefonon értesítenek, hogy mikor jöhetek érte.

Az utángyártottat kértem és ki is fizettem. Amíg a megrendelt táp megérkezik, kaptam egy (igaz, hogy 1300 W-osnál alacsonyabb teljesítményű, de legalább nem szakadt csatlakozójú) tápegységet.

Itthon este Áron megsütötte a csirkecombot és azt rizskörettel, uborkával tálalta, meg is dícsértem a főztjét.














Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése