2021. szeptember 12., vasárnap

Ferenc pápa Budapesten

 20210912 Vasárnap

Gyönyörű napsütéses reggelre ébredtem. Az idokep.hu azt mondja, hogy egy pillanatra ma még be akar pillantani a nyár és majdnem 30° C lesz. 

8-kor befejeztem a tegnapi logbejegyzést  és délelőtt 10-ig csak a Ferenc pápa Budapesti látogatásával kapcsolatos híreket, beszámolókat olvastam.

E. Béla barátom észrevételezte, hogy a tegnapi blogomban némi időkavarodás van. Teljesen igaza volt. Megpróbáltam kijavítani. Remélem, hogy sikerült.

10-kor kimentem a konyhába reggelit készíteni. 

Ma nem hajnalban, hanem 11-kor szóltam Áronnak, hogy tálalva van a reggeli, de erre délig nem ért rá, hogy felkeljen és megnézze és amikor megnézte, nem kérte.

Már előre izgulok, hogyan fog ő holnap (hétfőn) 8-ra beérni az egyetemre. 

A rendetlenségről már nem beszélek Még nincs szeptember közepe, Áronnak már több késése, egy igazolatlan hiányzása és egy fegyelmije van, de erről hallgat és csak az érdekli, hogy honnan tudtam meg.

Délután lementem a kis kínaiba. Áronnak hoztam egy Amerikai csirkét rizzsel és káposztasalátával, Emőkének és magamnak egy-egy csípős-savanyú levest.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése