2017. december 10., vasárnap

A megbízhatóságról

Ennyit Áron megbízhatóságáról és arról, hogy a péntek helyett szombaton, illetve később, majd vasárnap korán reggel jön le. 

Most már 1/4 1 van. Közben kétszer itt volt Levente. Mi, Manna meg én még világosban szeretnénk elindulni haza.

Az se nagy tragédia, ha Áronnak nincs kedve lejönni, legfeljebb a polcanyagokat hazaviszem a kocsi tetején és majd akkor hozom le, amikor a Rokaly Mikiék itt lesznek kedden vagy csütörtökön.

Világosban abszolválni a hazafelé utat, csak félig sikerült. Még be kellett adnom Juditnak az Emőke ruhaküldeményét és a Leventének karácsonyra szánt DVD-jét.

Vagy a látásom romlik ilyen gyorsan, vagy csak egyre rosszabbul vezetek, de mindenképpen megvisel a sötétben való vezetés. 

Mire hazaértünk Mannával, teljesen besötétedett.

Áront megkértem, hogy segítsen felhordani a cuccokat. Neki szántam a csirke leveses fazekat, amiből egy kis adagot megmelegített magának és a maradékot lefedve kitette az erkélyre.

Emőke még nem volt itthon, ezért a neki szánt levest egy üvegben, a kőrözöttet pedig a tetején alufóliával letakarva, rajta két szem mandarint az ajtaja elé tettem.


Felmentem az Ilihez, ahol egy-két kupica mellett beszámoltam a Bristolban töltött egy hétről.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése