2017. december 14., csütörtök

A polc készítése

6:30-kor az első ébresztésre felkeltem. 

Áron 6:52-kor mintaszerűen elindult.

Én gyorsan összeütöttem magamnak egy hamandeggs-et és hét óra után pár perccel már én is indultam.

A köd és az élénk forgalom miatt egy kis késésben voltam. Felhívtam Mikiéket és egyeztettem velük, hogy a CBA parkolójánál fogunk találkozni.

Végül 20 perces késéssel a CBA parkolójában találkoztunk.

Mindent kirámoltunk az autóból, leszedtünk a csomagtartóról js mindent és miután Miklősék felvitték a polcanyagokat, elkezdtünk falatozni.

A házban nagyon jó meleg volt, de azért én begyújtottam a cserépkályhába is, hogy a cirkónak ne kelljen annyira erőlködnie.

Amikor hozzákezdtek a munkához, én nekiláttam a körömpörkölt készítéséhez.

Manna nem teljesen értette, hogy ezek az idegenek mit keresnek az ő házában és a folytonos fűrészeléssel, fúrással és kalapálással miért zavarják a nyugalmát.

Néha felmentem megnézni, hogy hol tartanak. Igyekeztem nem beleszólni és mindent rájuk bízni. Ahogyan minél jobban alakul a polc, annál jobban tetszik. Képzeletemben pont ilyet gondoltam.

Az ebéd már kettőre elkészült, de a mesterek először inkább a munkát szerették volna befejezni. Végül már este 6 óra fele járt amikor leülhettünk a körömpörkölt elé, amihez kovászos uborkát kínáltam.

Az urak nagyjából mindent eltakarítottak maguk után és elindultak haza. Miki még a két nyagda  kerti széket is betette az autóba, hogy azt majd megerősíti, és egy kicsit megcsiszolja.

Néhány könyvet felvittem a polcra, hogy lássam, miként fog kinézni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése