2017. december 24., vasárnap

Elkészült az Acer

Csak 10 órakor kerültünk a reggeliző asztalhoz. A reggeli nagyon finom volt. (rákocskák, amik az airfryer-ben sültek, hozzá lágy tojás, sajt és tejeskávé.)

Imre SMS-ben üzent, hogy Attila megjavította az Acer-t és mehetek érte.

Azonnal hívtam Attilát és megbeszéltem vele, hogy egy bő óra múlva ott vagyok.

Átvettem a notebookot és alig vártam, hogy visszatérve kicsomagoljam. A másikat otthagytam nála, hogy nézze meg mit lehet tenni a két USB bemenetével.

Visszafele jövet Dunaharasztinál a HÉV megállóval szemben találtam egy EVOPRO töltőoszlopot, amiről úgy láttam, hogy csak RFID kártyával használható, de az nem derült ki róla, hogy azt hol lehet beszerezni.

Megérkezve rögtön kipróbáltam az Acer-t. Nagyon tetszett, ahogyan Attila megcsinálta.

Áront reggel óta kérem, hogy segítsen megkeresni a lakás kulcsait és egy üres borítékra rajzoljon egy kormánykereket, de ő csak internetezik.


Később ezt magamnak kellett megcsinálni. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése