2017. december 15., péntek

Minden a Nóra nagyi könyvei körül forog

Még reggeli előtt rendeztem a Tiborral megbeszélt utalásokat, hogy hétfő délelőtt együtt bemehessünk a K&H-ba az igazolásokért.

Reggelire a Hekk felét melegítettem meg s azt egy kiflivel és majonézzel ettem meg.

A kávézás után elkezdtem felhordani a Nóra nagyi könyveit a vadonatúj könyvespolcra. Nagyon sok szép könyv van közöttük. A legjobban a Hrabal-okra fáj a fogam, hogy azokat mihamarabb elolvashassam, de Isten nyugosztalja Nóra nagyit, a könyvek között sok silány is van.

Elkezdtem rendet csinálni az új polc környékén. Bevetettem mind a két porszívót és a kiszállított könyvek nagy része is felkerült a polcokra. A téma és a szerzők szerinti rendezés még várat magára.

Délután átvittem a Juditnak szánt tojástartókat és Pongónak a csontokat.


Áron délután ötkor érkezett meg és még ő is tudott segíteni a könyvek felhordásában. 

Marika is eljött meggusztálni a terméket, de őt főként az érdekelte, hogy mekkora koszt hagytak a melósok maguk után.

Áronnal még elsétáltunk a „Kukacos” nevű étterembe. Útközben ki is találtuk, hogy ki mit fog rendelni és bár a tábla szerint este 10-ig kellett volna, hogy nyitva legyen, most nyolc óra környékén már zárva volt. Így a vacsorázás otthonra maradt.

Este már nem szóltam Áronra, hogy ne Internetezzen, majd holnap jobban odafigyelek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése