2017. december 26., kedd

visszaállás a normális kerékvágásba

Már lassan próbálunk visszaállni a normális kerékvágásba. Elmúltak a nagy karácsonyi ünneplések. Már csak a maradék diós bejgli emlékeztet a nagy zabálásokra.

9-kor már lejöttem, de csak 10-re lett kész a reggeli.

Béninek is átvittem két tányérka kocsonyát.

A kései ebédre két nagy kocka oldalast terveztem megsütni az Airfryerben, ezért elővettem a mélyhűtőből, hogy mire sorra kerül, felengedjen.

Elindulva a szódás üvegekkel a Dobos ABC-be, betettem az autóba két üres palackot. A Dobosnál négyet kértem, mert két üres palack szőrén-szárán eltűnt.

Visszafele meglátogattam Gabikáékat. Kicsit iszogattunk, kicsit beszélgettünk. Feri megmutatta a fényárban úszó LED-esített szobájukat.


Hazaérve odatettem a megfűszerezett oldalast sülni és rögtön feltettem főni egy pár szem krumplit hozzá. Miközben készült az ebéd (vacsorára) tudtam újabb angol oktató DVD-ket készíteni.

 Egy felszeletelt hagymával és petrezselyemmel megszórva a megfőtt mind a hárman a márvány serpenyőben végezték. Nagyon finom vacsora lett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése