2017. december 22., péntek

kocsonya

Korán felébredtem és kimentem a fazék megdermedt kocsonyáért. Semmi perc alatt leszedtem a zsiradék kérget, visszamelegítettem és kiporcióztam- Egy tányérkával rögtön kitettem a konyhaablak párkányára, hogy mire a reggelire kerül a sor, meg is tudjam kóstolni.

Kicsit visszabújtam az ágyba és olvasgattam.

A reggelire csak későn, majdnem délben került sor. Áron almás pitét reggelizett tejjel, én pedig felavattam az első tányér kocsonyát, kellően megsózva, megborsozva, kicsi pirospaprikával is megszórva, rajta egy kanál citromlével és hozzá fokhagymás pirítóssal. Nem írom le, hogy milyen volt, mert még elfogultsággal és önfényezéssel vádolnának.

A délutánom azzal telt, hogy a notebook merevlemezén próbáltam helyet felszabadítani és egy kicsit az állományok között rendet csinálni. Közben kihordtam a kocsonyákat a kúp alá.

Áront a Levente délután háromkor elhívta focizni, ahonnan csak 5 óra után jött haza.


A kádas fürdésről sikerült zuhanyozósra rábeszélnem. 

Felajánlotta, hogy Ő készíti el a vacsorát, amibe nekem alig kellett besegítenem. A vacsora natúr sült csirkemell volt krumplipürével, hozzá kovászos uborka. Finom lett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése