2017. december 13., szerda

Tónerek

Attól, hogy nem írom a blogomat, attól még az élet nem áll meg, sőt a lustaságomon túl nagyon is pörög.

A ma délelőttöt a két nyomtató tóner ellátásának szenteltem. Az enyémhez a CHS-ben sikerült egy készletet venni, míg az Emőkééhez a TESCO-ban.

Ma például rövidített órák voltak a brushup-on, hogy utána beindulhasson a nagy zabálás. Már többször kifejtettem, hogy mi, ide nem is tanulni járunk, csak enni.

A buli alatt Katie-nek eldicsekedtem Emőke sikeres nyelvvizsgájával. Katie ennek örült és gratulált, de azt nagyon sajnálta, hogy se Emőke, se Áron nem jött el. Azt javasolta, hogy a két gyereknek töltsek meg egy egy-egy zacskó finomságot.

Amikor hazamentem, kiosztottam a zacskókat. 

Mindegyik nyomtatóba betettük a tónereket. Emőke is ki tudta nyomtatni az emobi Nyilatkozatot, ami az állami támogatáshoz szükséges.

A notebook és az Internet használat terén Áronnal még voltak  vitáink, de később minden megoldódni látszott.


Az esti lefekvésnél még beállítottam az ébresztőmet 6:30-ra, mert ahhoz, hogy 8-ra Dömsödön legyek (Rokalyék akkorra mondták az érkezésüket), legkésőbb 7-kor nekem is el kell indulnom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése