2017. december 1., péntek

Egy adag könyv

Csak azért kellett felgurulnom Budapestre, hogy a Maros utcai lakásból elhozzak egyet, s mást. Készítettem magamnak egy gyors reggelit és indultam.
A külső kaput nem mertem szabályosan becsukni, mert attól tartottam, hogy akkor, mire este visszaérek, megint befagy és nem tudok bejönni, ezért csak egy lánccal és egy lakattal zártam be.

Először a Nissan Centrumba  mentem: töltés és kávé.
Utána bepakoltam a CBA-nál néhány gyümölcsös rekeszt, a Nóra nagyi könyveinek a szállítására.

A Szabolccsal megbeszélt időpontban odaértem a Maros utcába. Együtt felmentünk a lakásba. Ott adott nekem egy garnitúra kulcsot és megbeszéltük a mosógép sorsát, 10.000.- forintért megveszi. Én megpróbáltam lefényképezni a gáz- és a villanyóra állását, amiből csak az egyik sikerült.

A gyümölcsös rekeszekbe bepakoltam 20-30 könyvet, amit Szabolcs segített lecipelni az autóba. Ezen felül összepakoltam a UPC szolgáltatás tartozékait, hogy dec. 5-én kedden a UPC szakembere az Emőke lakásába az áttelepítést el tudja végezni.

Szabolcsnak tartottam egy rövid villanyautó bemutatót, azután különváltunk.


A UPC-s tartozékokat letettem Gazdagréten és Áronnak a lelkére kötöttem, hogy a túróval együtt a nővérének adja át. 

Már kezdett sötétedni, amikor indultam Dömsödre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése