2017. december 27., szerda

Áront hazaküldtem

Áronnak hagymás szalonnás, sonkás tojásrántottát tálaltam reggelire egy bögre tejjel. Jómagamnak behoztam a kúp alól egy tányér kocsonyát és hozzá egy nagy bögre tejeskávét melegítettem.

Nekiveselkedtem a konyhaszekrény legalsó fiókjának nagytakarításához. A műanyag fenékpaplan a kádban került sikálásra, a fiókba pedig csak vissza kellett rámolni a  mosogatógépben elmosott tányérokat.

Délelőtt Áront próbáltam kicsalni a levegőre. Odakint tűzött a nap. Miután nem jött, mert fontosabb volt az Internet, egyedül mentem el sétálni.

Amikor két óra séta után visszajöttem, ő még ugyanúgy ült a számítógép előtt, mint amikor elmentem. Ezek után, anélkül, hogy felemeltem volna a hangom, megkértem, hogy menjen haza.

Szó nélkül felöltözött és ¼ 2-kor elindult. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése