2017. december 7., csütörtök

Szerződés aláírás

Áron reggel időben elindult.

Nekem viszont úgy kellett elindulnom, hogy ½ 10-re beérjek Áron iskolájába ( V. Papnevelde utca) mert ott volt megbeszélve a találkozó Tiborral Petrával, Áronnal és az ügyvéddel.
 

Úgy intéztem a reggelit, hogy legkésőbb ¾ 9-kor indulni tudjak a 8-as busszal. Arról teljesen letettem, hogy (az ingyen parkolás csábítása miatt) autóval menjek, csak azért mert az gyorsabb.

Az iskolai portással előre megbeszéltem, hogy egy aláírás erejéig csapatostul bejöhetünk majd.

Áron kivételével mindenki ott volt időben, de Áronnal azt beszéltük meg, hogy ő csak a kicsöngetés után 3/4 10-re tud lejönni.

Addig Petra meg én alá tudtuk írni a módosított adásvételi szerződést.

Kicsöngetés után Áront vártuk, vártuk, de ő csak 9:55-re ért le az osztályából, nem zavartatva magát, hogy itt lent négyen 10 perce csak rá várunk.

Az ügyvédnő kiosztotta a szerződés aláírt példányait és mindenki mehetett a dolgára.

Nekem 1/2 11-re a Közhelyben volt "német frissítő beszélgetés"-re jelenésem, ahova éppen be is értem. 

Engem elégedettséggel tölt el, hogy az a kis német tudásom, amit az elmúlt évtizedek alatt sikerült felszednem, azt most nem hagyom elveszni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése