2017. december 20., szerda

Áron eldugta a notebookom

Reggel el kellett gurulnom a város másik végébe (XIII. Frangepán u.) az új Acer ház alsó részéért. Nagyon nem szeretek a fővárosi csúcsforgalomban autózni.

Visszafele bementem a Nissan Centrumba és Január 2-ára előjegyeztettem a négy darab jeladós gumiabroncsszelep cseréjét.

Gazdag reggelit készítettem magamnak a tarjából.

Itthon megbeszéltem Emőkével az emobi Nyilatkozat beszkennelését, de az asztali számítógépemet Áron valahova eltüntette.

Áron csak négy óra után ért haza a suliból. Mondtam neki, hogy akkor ma már nem indulunk útnak, majd csak reggel.

Imrének még arra is sikerült rábeszélnie, hogy délután vigyem el a hardware szerelőjének az Acer alsó házat. Újabb másfél óra autózás, de ez már sötétben.

Vacsora még mindig a körömpörköltből, de már csak az uborka levével.

Áronon rövid tőmondatban számon kértem: „hova tetted az asztali számítógépemet?” Öt perc alatt elővette az ágya alól és visszahelyezte az eredeti helyére.


A lánnyal megbeszéltem, hogy mi legyen a kaja, ha 25-én vagy 26-án Andrással lejönnek Dömsödre. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése