2017. december 17., vasárnap

Mi legyen a bőrgarnitúrával?

Reggelire én készítettem a hagymás, tarjás tojásrántottát.

Délelőtt megkevertem a kőrözöttet és ebédre megettük a maradék zöldséglevest, de úgy, hogy előtte leszedtük a megfagyott zsírt a tetejéről. A második fogás a sült hekk volt, amit szintén csak melegíteni kellett.

Áthívtam Gabikát és Feri bácsit, részben azért, hogy eldicsekedjek az új könyvespolcunkkal, másrészt, hogy megkonzultáljam velük, vajon elférne- e még a nagyi bőr ülőgarnitúrája. A polc nekik is tetszett és a bőrcuccokkal meg biztattak, hozzam.


Áront kértem, hogy úgy számítson az összepakolással, hogy kora délután induljunk haza, mert még világosban szeretnék Gazdagrétre érkezni.

Így is történt. Időben megérkeztünk. Ahogyan Áron pénteken hagyta a lakást, az nekem nagyon nem tetszett, de emiatt nem akartam zsörtölődni vele. Emőke még nem volt otthon, így az Esztike féle fokhagymás, snidlinges túrót és a Home made körözöttet, egy szem mandarinnal a tetején.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése