2017. november 30., csütörtök

Az asztali gép megosztása a hálózaton.

Miskolczi Marika már reggelre beharangozta magát, hogy jönne takarítani. 

Próbáltam neki mindenben segíteni, főleg abban, hogy kiganéztam Áron szobáját. Lehordtam minden üres és félig telt palackot, a tányérokat, bögréket, poharakat és a használt evőeszközöket, maradék ételeket, de Marika még így sem volt hajlandó azt a szobát takarítani, mondván, hogy őt az sérti, hogy Áron nem a szakember takarítót látja benne, hanem a cselédet.

Ekkor pályakorrekciót hajtottam végre és mintaszerűen megtisztítottam az egyik utcafrontra néző ablakot.

Kora délután Béla távsegítségével az asztali számítógépet megosztottam a hálózaton keresztül a notebookon, hogy ezzel kikerülve a notebook USB csatlakozójának a hibáját az állományok nagy részét a külső merevlemezre mentve tehermentesíteni tudjam a notebook merevlemezét.

Délután már Imrével volt megbeszélve, hogy átjön és segít ezt a műveletet a notebook oldalon is elvégezni. Át is jött és így a probléma megoldódott. Utána a LEAF-fel hazakísértem, hogy vehessek tőle egy mikrofont a notebookhoz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése