2017. november 13., hétfő

Az iskolába indulás

A gyerekek reggeli iskolába indulásakor át kellett élnem ugyanazt a vitát a Leóval, amit én otthon Áronnal nap, mint nap tapasztalok . Az indulás 20 perccel később történik, mint ahogyan szükséges lenne. Ekkor Norci felajánlja, hogy beviszi Leót autóval a suliba, de az sem megy egyszerűen.

A lustaságból példát mutatok, mert már majdnem dél van, mire leülünk reggelizni.
Norcival írattam egy bevásárló listát és indultam a Sainsbury-be. Minden sikerült megvennem, amiket Norci felírt és még vettem egy kiló csirke szárnyat js, mert tejfölös csirkepaprikást tervezek készíteni a hét fős családomnak.

Ahogy hazaértem, hozzákezdtem a főzőcskézéshez. Ádám segített a hagymát megpucolni és in. Norci készített hozzá egy zöldséges csirkelevest.

A gyerekek, ahogyan egyenként szállingóztak haza, úgy sorban ebédeltek. Mindenkinek nagyon ízlett a főztöm.


Délután sakkoztam Artival, aki zseniálisan játszott. 1:1 lett a végeredmény.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése