2017. november 12., vasárnap

A zenészek

Reggel nagy lustálkodás, 10 óra után keltem fel.
A reggelit én készítettem mindenkinek, aki jelentkezett sült kolbászra. Mellé paradicsomot, fokhagymát és póréhagymát tálaltam. Délelőtt megjöttek a zenészek (gitár, basszus gitár és klarinét). Természetesen Ádám volt az ütős.


Nagyon tetszett a zenélésük, ami tulajdonképpen egy próba volt a délelőtti fellépésükhöz egy nagy belvárosi kocsmában.
Amikor  a zenekar elment, hozzákezdtem az ebéd készítéséhez. Elsétáltam bevásárolni.

Először feltettem a spenótot főni. Arti segített megpucolni és kipréselni a fokhagyma gerezdeket. Tettem bele jócskán tejben áztatott kenyeret. Mindehhez kirántottam a csirkemelleket és a csirkemájat, amit a hűtőszekrényben találtam. Mindenkinek nagyon ízlett az ebéd.

Estig Jankával és később a notebookommal voltam elfoglalva.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése