2017. november 2., csütörtök

A négy faoszlop

Áront szokása szerint csak a reggelivel tudtam kicsalogatni az ágyából. Utána elmentem tölteni az autót, de csak mértékkel 80 %-osra, mert a 100 %-os töltés nem tesz jót az akkuk élettartamának.

Hazatérve felhívtam a Fadepó Fatelepet a négy darab fenyő oszlop végett. Azt mondták, ha gyalultatni és impregnáltatni akarom, akkor előbb át kell utalni az árát. (12.000.- forint). Elküldték az árajánlatot és a díjbekérőt, amit á tempó átutaltam. Visszahívtak, hogy délután egykor mehetek az oszlopokért.

Gyorsan megebédeltem (lecsó) és indultam a világ másik végén (Üllői út 651.) lévő fatelepre. Ott hamar kiszolgáltak, de annyira, hogy még két spanifert is tudtam náluk venni.

Délután felhívtam Szabolcsot, hogy mikor vihetném fel a banános. dobozokat, amikben a Nóra nagyi könyveit tervezem majd elköltöztetni Dömsödre. Szabolcs azt mondta, hogy amikor hazaér (kb. este nyolc) fel fog hívni és mehetek.

Beszéltem Tiborral is és megbeszéltem vele, hogy holnap délelőtt 11-kor fogunk találkozni a Kiss János alt. utcai Gyámhatóság előtt és oda fogja hozni az Adás-Vételi szerződést.
Miután nem találtam a könyvtárba visszaviendő könyveket, kénytelen voltam online november 31-éig meghosszabbíttatni.

Szerencsémre éppen felhívott Szabolcs. Kérdeztem, hogy ma mikor nem vagyok alkalmatlan, hogy az autóban felhalmozott 10 banános dobozt felvigyem a lakásba, mert azokkal tervezem majd elhozni Nóra nagyi könyveit. Szabolcs azt mondta, hogy ha az nekem nem túl késő, Ő csak este nyolckor fog hazaérni.


Odamentem nyolc óra előtt néhány perccel, de se Szabolcs, se Gabi barátnője nem nyitott ajtót. Hívtam Szabolcsot, de nem vette fel a telefonját. ¼ 10-ig ott várakoztam, majd kitettem a banános dobozokat és a kerítésnek támasztva ott hagytam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése