2017. november 22., szerda

Paprikás krumpli

Reggeli után kinézve a konyhaablakon, jó hír fogadott. Már a múl héten láttam, hogy ástak 12 gödröt, de akkor még csak reménykedtem, hogy ezek mind új fáknak készülnek. El is kezdték betelepíteni a gödrökbe a facsemetéket. Eddig a mi smaragdfánk egyedül árválkodott a közepén. Nem is volt kedve olyan gyorsan nőni, mint a testvérének Dömsödön. Az már majdnem 3 méter magas, míg ez csak 1 m. Na de majd most, hogy látni fogja a 12 fát, talán ő is beindul. Nagyon jó érzés volt látni, hogy tovább zöldül a környezetünk.

A brushup-on odaadtam Katinak a neki készített DVD lemezt és kértem, hogy írja meg, ha sikerült megnéznie.
  
A délutáni brushup után otthon elkezdtem egy finom paprikás krumplit készíteni. Az aljára nem csak hagymát, hanem egy kis főtt füstölt tarját is tettem, no meg a  CBA-ban vásárolt lecsókolbászt és a csirke szárnyakat is belefőztem.

A krumplival főtt tovább. A kínai szuper krumplihámozót megint Áronnak kellett megtalálnia.


½ 9-re még nem sikerült összetoboroznom a családomat, pedig a vacsora már készen gőzölgött az asztalon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése