2017. november 15., szerda

Bristol egy szerethető város

Meg vannak számlálva az óráim. Akármennyire jól érzem magam itt, hiányzik Áron és Emőke és különben is, holnap délben indul a Ryanair gép velem Budapestre.
Ma már nem mentem bevásárolni, mert Norci minden szükséges dolgot megrendelt a TESCO házhoz szállítással.

Ádám elvitt autóval egy kis városnézésre. Megmutatta a nagy Lánchidat, ahonnan gyönyörű a kilátás a városra. Rengeteg a park, a liget, néhol már kirándulóhely a város, mert belelóg az erdőbe. Újra megerősödött bennem a vélemény, hogy Bristol egy nagyon szerethető város. Egyáltalán nem csodálkozom, hogy Norciék végül itt telepedtek le. A város a saját területéhez viszonyítva 24-szer akkora zöld területtel bír, mint Budapest.

Norcival azt számoltuk ki, hogy elég lesz, ha délután háromkor kezdem el a főzőcskézést.
A korábban nagy sikerű sült csirkecombokat készítettem, rajta párolódott zöldség-gyümölcs körettel és hozzá uborkadarabokkal és póréhagyma darabokkal sűrített szósszal. Olyan sokat készítettem, hogy be kellett vetni egy pótserpenyőt, de a héttagú család megbirkózott vele. Mindenkinek visszaszolgáltattam azokat a kiegészítőket (micro SD kártya, kártyaolvasó, ceruzaelem töltő és egyebek), amikkel az elmúlt héten kisegítettek. Leónak tartottam egy röpke magyarázó órát a szögfüggvények használatáról és hasznosságáról.
Próbáltam az unokáimtól elbúcsúzni, mert holnap ők még a suliban lesznek, amikor elhagyom a házat.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése