2017. november 25., szombat

All that Internet

Először a piacra mentünk, de olyan későn, hogy a piac már zárni készült. Ott én csak 10 dkg holland kakaóport, egy kocka margarint, tojást és füstölt tarját vettem, no meg Emőkének fokhagymás snidlinges túrót. A piac után a Dabi vegyesboltban is vettem egy doboz tojást, de csak azért, hogy megkérhessem az eladót, hogy a piacon vett tarját a gépén felszeletelje.

Áron készítette a reggelit, de mire megettük, már bőven elmúlt dél.

A kései reggeli után Áron újra az Internetre ragadt, de annyira, hogy amikor délután Levente átjött és hívta focizni, Áron mondta, hogy most nem tud menni, de Levente induljon el és ő hamarosan megy utána. Nem hittem, hogy ezt is meg tudja tenni, de két óra múlva indult utána.

Én nagyon el voltam foglalva a diótorta előkészítésével és a két darab szelemen gerenda mázolásával. Az egyiket Áron segített is feltenni az oszlopokra, bár arra is 15 percet kellett Áronra várnom kint a hidegben, a „mindjárt jövök” miatt.


Áron este, de inkább éjjel nagyon későig Internetezett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése