2017. november 29., szerda

Kurta szülinap

Kora reggel a felkelés után azonnal nekikezdtem Marika levelének a javításába.

Már délelőtt kiderült, hogy most meg sehol nem találom a ház kulcsait és a kertkapuhoz nem csak nincs kulcs, de be is van fagyva. Ennek ellenére felhívtam Miskolczi Marikát, hogy segítsen ki a vesztegzárból. Marika azonnal biciklire pattant és hozta a nála lévő kulcsgarnitúrát. Sőt még hozott egy szelet disznósajtot, néhány szem töpörtyűt, és a boltból egy fél kilós kenyeret is.

A kapu zárja nagy nehezen kiolvadt és mehettem az utamra. Mannát is becsomagoltam és szerencsére nem felejtettem el hazavinni Emőkének az Esztike féle túrót sem.

Már csak azért is haza kellett mennem, mert ma van Áron 16. születésnapja és különben is brushup van.

Katika segédkezett az új típusú vízóra telepítésénél. Ő vette át a munkát a kivitelezőtől.
Otthon kivettem a hűtőből a diótortát és az asztalra téve írtam hozzá egy kis köszöntőt.

A brushup-on nem éreztem jól magam és onnan már Dömsödre vettem az útirányt. Megint sötétben kellett vezetnem, amit egyre kevésbé tolerálok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése