2017. november 7., kedd

Online Check in

Áron felkelése és az indulás nem ment simán. Én ¾ 7 körül kezdtem keltegetni, de végül csak 7:20-kor indult el a suliba.

Az én programom és fő feladatom a reggeli után a csütörtöki induláshoz az online check in volt. Nem ment simán, de megoldódott.

Utána feltelepítettem a Canon Pixma MP 495 nyomtató illesztő programját (magyarul driver) a kis notebookra, amit egyre jobban kezdek megkedvelni. Kicsit gyenge, de hibátlanul működik.

Emőke lányom hozott át délben a főztjéből. Nagyon finom zöldséges csirkeleves. Kíváncsi vagyok, hogy Áron majd mit szól hozzá.
Felhívtam a Gyámhatóságnál az ügyintézőt és megbeszéltem vele. hogy holnap Áronnal a sulija után megyünk be hozzá konzultációra. Amikor Áron hazajött, vele is megállapodtam, hogy holnap a suliból egyenesen odajön kb. 3-ra és legyen nála a személyi igazolványa, a lakcím kártyája és a K&H-s bankszámlaszáma, mert ezekre szükség lehet.

Este Áron lement egy pizzáért és vitt belőle Emőkének is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése