2017. november 19., vasárnap

Mosolyszünet

Reggeli után elkezdtem Duolingózni. Volt mit behoznom, mert Bristolban nem csináltam.

Próbáltam Imrét elérni telefonon, mert érdekel, hogy jutott-e valamire a két meghibásodott készülékkel.

Juditékat is kerestem, de nem találtam őket otthon.
Egyedül Gabikáékat találtam otthon. Nekik egy kávé mellet elmondtam az Áronnal kapcsolatos problémáimat és azt is, hogy a pszichológus azt mondta, Áronnak jót tenne, ha bevonulna egy kollégiumba és nem én konfrontálódnék vele nap, mint nap, mert az csak ront a viszonyunkon. 

Kicsit szembesüljön az ottani fegyelmi elvárásokkal és abból talán jó következtetéseket tud levonni.

Öt órakor mindent és Mannát is bepakoltam és elindultam hazafelé.
Áront az Internet előtt (hol máshol?) találtam. Kikészítettem neki egy tál kelkáposztát, sült csirkemellel és 11 órakor kértem, hogy alvás.

Emőke még nem ért haza, ezért neki az ajtaja elé tettem a kelkáposztát és a snidlinges túrót.


Megkértem, hogy holnap ½ 4-kor, de inkább egy perccel korábban legyen a K&H Bank Nagyszeben téri fiókjában, hogy ezt a gyámi fenntartásos számlát végre meg tudjuk csináltatni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése