2017. november 27., hétfő

Meglett a mobiltelefonom

Rövid reggeli után leengedtem Mannát, mindent bepakoltam az autóba és elindultam az Érsebészetre, hogy a szokásos háromhavonta esedékes ellenőrző vizitemen Berencsi doktornőnél megjelenjek. Kérte, hogy holnap délelőtt hívjam fel a labor erdeményekért.

Onnan a Nissan Centrumba mentem. Egészen véletlenül arra lettem figyelmes, hogy az autó bluetooth-on kapcsolódik a kütyümre, nem is kellett több, a History-ból felhívtam Imrét és kértem, hogy miután mindent kikapcsolok az autón, hívjon vissza. Rögtön meglett a kütyüm, a csomagtartóban volt.

Egy negyedórás töltést és kávét követően mentem a TESCO-ba. A PET palackok leadása után csak egy nagy marék nyers csirke szárny, két kirántott csirke szárny, egy nagy tejföl, és egy 28 cm-es márvány Tefal rácsattintós fogantyúval megrakva a kosarat, amit vettem és már indulhattam is Dömsödre.

Délután felszereltem az egyik rozsdamentes merevítő sarkot a kocsi beállón az oszlop és a szelemen közé.

Este még konzultáltam Emőkével Áron és Manna ügyben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése