2017. november 21., kedd

Naspolya

Sokáig lustálkodtam.

A reggeli (sült kolbász mustárral, magvas kenyérrel) után kirámoltam a mosógépet és kiteregettem.

Délelőtt az elmaradt utalásokat igyekeztem bepótolni.

½ 12-kor találkozóm lett volna Tiborral a Déli pályaudvarnál, de mire megtaláltam a neki szükséges dokumentumokat, jócskán elkéstem. Szerinte, amiket vittem, azok jók voltak.

Áron amint hazaérkezett leült a notebookja elé és hiába ecseteltem neki a sorrendet, ha jóba akar velem maradni (iskolai feladatok, 100 XP pont duolingó) és csak utána Internetes szabad foglalkozás, ezzel ő este kilencig nem törődött. Akkor beígértem neki a fenyegetett helyzetet, hogy holnap számítógép és egyéb eszközök elvonása.

Emőke hozott át naspolyát, amiről azt sem tudtam, hogyan kell fogyasztani. Ennek ellenére a vacsora után megkóstoltam. Áron ilyesmiről, hogy zöldség, gyümölcs a téli influenzajárvány előtt hallani sem akar.


Csak este ½ 11 óra után sikerült a villanyoltás.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése