2017. november 17., péntek

Újra itthon

Áront hiába kértem tegnap este többször, hogy adja meg a K&H-s bankszámlaszámát, mert ma meg kell csináltatnom a gyámi fenntartásos számláját, elfelejtette. My all warnings were on avail.

Reggeli után végül elmentem a bankba, ahol azt mondták, hogy a jövő héten hétfőn menjünk be mind a ketten és akkor megcsinálják.

Elmentem egy kicsit tölteni a Leaf-et és utána elhoztam a varrodából a megjavított farmert.

Mire Áron hazaért, szinte már indulhattunk is. Emőke nehezen vált meg a Mannától, Áron pedig a számítógéptől, de végül sikerült mindenkit rábeszélnem a válásra.

A TECO-ban a munkamegosztás ismét úgy történt, mint két hete. Áron ment bevásárolni (csirkemell, sajt és egyebek), én pedig vihettem vissza az üres palackokat. A mérleg szerint én kerestem 90.- forintot, míg Áron költött 3000.-et. Nem baj, ez így van jól.

Utána meglátogattuk a DEICHMANN-t, nehogy tönkremenjen és vettünk Áronnak két pár cipőt.

Amíg Áron kivitte a vásárolt holmikat az autóba, vettem a KFC-nél egy kosár csirke szárnyat chips-szel és majonézzel. A felét ott helyben elfogyasztottam, a másik felét pedig kivittem Áronnak, megtoldva egy Pepsi Colával.

Onnan még el kellett mennünk a MédiaMárkt-ba egy speciális kábelért a külső merevlemezhez és onnan már egyenesen mehettünk Dömsödre.

Már sötét volt, mire leértünk a bázisra. A lakótér belül lehűlt 12 ºC-ra, de még közel sem süllyedt 7ºC alá, amikor is automatikusan bekapcsol a fagytalanító fűtés. Azonnal ráállítottam a gázkazán, Áron pedig az inverteres klímát és mire begyújtottam a cserépkályhába és a fenti Jancsi kályhába, addigra már az egész házban 14ºC lett, sőt, mire ezeket a sorokat leírtam, már 15ºC van.

Áront rögtön felment és bekapcsolta a számítógépet. Őt szokásom szerint arra kértem, hogy először az iskolai dolgaival foglalkozzon, utána csináljon 100 pont duolingót és csak ezt követően legyen szabad foglalkozás a neten. Ő pedig a saját szokását követve, azonnal skype-olni kezdett.

Most, hogy már három oldalról van megtámadva a ház hidege, a hőmérséklet hamar el fogja érni a 21-22 ºC fokot.


Lefekve elkezdtem olvasni Romain Rolland: Jean Christofe c. könyvet és már éjfél is elmúlt, amikor határozottabban kértem Áront, hogy kapcsolja ki a számítógépet és feküdjön le, de ez még egy-két óráig nem következett be.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése