2021. április 10., szombat

Fenyőágak darabolása

 20210411 vasárnap (pót)

Hiába ébredtem korán, már kevéssel 8 óra után, a neten való csalinkázás sokáig tartott.

Rendhagyó reggelre, ami (nota bene), már majdnem délben lett, egy kis túróscsuszát készítettem. A szalonna darabkékat már tegnap megsütüttem. A megfőtt csuszatésztáára ezen kívűl tehéntúró és tejföl keveréke került, amibe (a receptkönyvem  kiegészítéseként) az újhagyma zöld szárának apróra vágott részei kerültek. Nagyon finom lett.

Jóllakottan a jó gazdának is könnyebb volt megnéznie, hogyan fejlődtek a tegnap elültetett paradicsom és paprika palánták. Nem mondhatni, hogy máris termés hoztak, de alakul.

A következő lépés a behordott nagy fenyőágak darabolása. ami caK akkor megy szaporán, ha már be tudom vinni az istállóba és ott a szalagfűrésszel darabolom, addig a kis rókafarkúval, de még a keretes fűrésszel is egy kínszenvedés. a kézi láncfűrészt meg először össze kéne rakni, de nem találom a láncot. Nehéz a rendetlen mester élete.

Haladok, de nagyon lassan. Délután 5-re elfáradtam. Pihenés gyanánt egy kis Duolingo.

Vacsorára megmelegítettem a maradékokat, hadd legyen a mosogatógépnek is egy kis dolga.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése