2021. április 5., hétfő

Készülődés

 20210405 hétfő (pót)

Hiába ébredtem időben  és kezdtem mindent összepakolni, azért még délelőttre maradt néhány feladatom.

A smaragdfa palánták nem akarnak kibújni a földből, hiába van a bélyegező szobában a nekik  előírt 

20 °C és még fényt is kapnának bőven, mert oda besüt a nap.

Úgy indultam Gazdagrétre, hogy még sötétedés előtt odaérjek. Áron, hogy enyhítse a mérgemet a rendetlenség miatt, mondta, hogy kóstoljam meg a bolognait, amit készített. Külön kiszedtem belőle magamnak egy tányérra és megmelegítettem. Annyira ízlett, hogy túl azon, hogy dicsértem, egy kis üvegben csomagoltam is belőle, hogy holnap vigyem Dömsödre.

Emőke hozott át egy nagy  dobozban frissen készített tejfölös zöldbab főzeléket, de elfelejtette átvinni a csirkeszárnyas paprikás krumplit. Átvittem..

Viszonylag korán lepihentem, hogy holnap időben indulhassak a csövesekez és onnan tovább Dömsödre. Még napsütésben sikerült megérkeznem.


    

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése