2021. április 22., csütörtök

Látogató

 sz20210422 csütörtök

9-kor ébredtem. D. József volt MTT-s kollégám telefonált, hogy délután szívesen meglátogatna Dömsödön.

Ma már egészen biztató adatokat közölt az időkép. A reggeli órákban 16°C van és délben még három fokkal melegebb lesz..

Ahogyan tegnapelőtt a Tibcsi notebookján, úgy ma az enyémen is a képernyő egy ismeretlen mozdulattól átváltott Fekvőből Állóba. Ilyenkor a kurzort nem egyszerű a megfelelő irányba mozgatni.

Délelőtt két óra alatt úgy elfáradtam a kinti munkában, mint egy napszámos 12 óra munka után. 

Most pihenőnek elsétálok a Mizsei boltba, veszek kenyeret. Végül nem kellett elmennem egészen a Mizsei kisboltig, mert a Dabi étteremben a halászlé mellé tudtam venni egy fél kiló szeletelt kenyeret is.

Jóval 10 óra után mentem le reggelizni.

Kora délután megérkezett Döbrönte úr. Az utolsó találkozásunk óta eltelt 15 év alatt szinte alig változott. Jó volt vele ennyi év után 1-2 órát beszélgetni, ezért hívtam, hogy jöjjön máskor is, esetleg családostól.

Amikor elment, még feldaraboltam néhány fenyőágat. Határozottan csökken a rendetlenség, csak csinálni kell. Közben eleredt az eső, ami a konyhakertnek nagyon jó, kilenc nap múlva pedig Duna.

Vacsorára halászlé, kenyér és sör.

Késő este elkezdtem kutakodni, hogy milyen lehetőségek vannak a héber nyelv tanulására. Már az elején elriasztott a héber ABC, ami szinte megtanulhatarlan.


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése