2021. április 16., péntek

Tibcsi érkezése

 20210416 péntek (pót)

10 óra után ébredtem. 

Éhgyomorra megnézem a beérkezett leveleimet, utána egy kis francia Duolingó.

Reggelizni kellene, de a tisztesség azt diktálja, hogy előbb gyújtsak be a cserépkályhába, ugyanis odakint még tél 7 °C van. A debrecenit is csak akkor kezdem el sütni, amikor már ropog a tűz. a cserépkályhában.

Sikerült a fűnyíró egyik akkuját kibányászni. Aonnal feltettem tölteni, hátha holnap sor kerülhet fűnyírásra.

Reggelizés közben - mint az uralkodóknak - Szenthelyi Miklós hegedűl.

A reggeli tejeskávé után nagy elhatározás. mi lenne. ha az asztalról minden a helyére kerülne? EGY KIS REND!

Nem sokkal dél után megérkezett Tibcsi, Beállt az udvarba és elkezdte a hozott kajákat behordani. Nagyon örültem az érkezésének. Kivittem két kupica unicumot (welcome drink).

A behordott kajákat megpróbáltam elhelyezni a hűtőbe és leültünk beszélgetni. Tibcsi egy kész story bank.

Tibcsi feltette melegedni a sztrapacskát én pedig egy sepenyőben elkezdtem sütni hozzá az apróra (4 x 4 x4 mm) vágott szalonnát. Mindeközben szorgalmasan iszogattunk (unicum, sör).

Tibcsi elővette a nekem hozott szakál fűnyírót, amihez kerestem két belevaló tölthető ceruza akkut és azokat is feltettem töltőre.

A nagy zabálás fénypontja valamilyen gesztenyés sütemény volt. Utána lepihentünk, de én még éjfél előtt arra ébredtem, ha nem megyek le egy sörért, akkor szomjanhalok.


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése